De laatste week gaat bijna in! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Amber Voogd - WaarBenJij.nu De laatste week gaat bijna in! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Amber Voogd - WaarBenJij.nu

De laatste week gaat bijna in!

Door: Amber Voogd

Blijf op de hoogte en volg Amber

07 Juli 2017 | Spanje, Barcelona

Mijn laatste week gaat alweer bijna in. De 15e vlieg ik weer naar huis. En hoe goed het nu hier ook met me gaat, ik kijk er toch wel ontzettend naar uit om weer naar huis te gaan. Het duurt voor mij nu momenteel allemaal iets te lang.

Vanaf vorige week maandag, 1 juli, zijn de korte werkdagen ingegaan. Dat wil zeggen om 8 uur beginnen en om 15 uur klaar met werken. Dit is elk jaar vanaf 1 juli. Ik vind dat toch wel heel erg fijn moet ik zeggen. Vooral omdat, als je klaar bent met werken, nog wat aan je middag hebt. Je kunt echt nog wat gaan ondernemen. Zo ben ik vorige week veel naar het strand en naar het zwembad geweest.

Dit weekend, mijn laatste weekend hier in Barcelona, ga ik nog even extra genieten van Barcelona en het hier zijn. Lekker Barcelona in en naar het strand.

Volgende week is het een rustige week. Ik ga mijn opdracht afronden, alle formulieren op het gemak invullen met mijn stagebegeleider en een beetje alles in orde maken voor het eind van mijn stage. Vrijdag wil ik als bedankje wat lekkers meenemen. Ga toch iedereen wel missen. Het zijn echt fijne collega´s die me vooral heel goed hebben opgevangen na de week dat ik naar huis was gegaan wegens het overlijden van mijn opa. En natuurlijk niet te vergeten, dat ik veel mogelijkheden heb gehad, binnen het bedrijf, om te doen.

Zaterdag 15 juli dan is het zover. Dan vlieg ik om 13 uur naar huis. Wat ben ik blij als ik papa, mama, Wessel en mijn vriend weer in mijn armen kan sluiten. Vanaf dan kunnen we op ons gemakje met zijn viertjes het verdriet verwerken en niet te vergeten, heerlijk op vakantie!

Voor nu kijk ik met een hele grote glimlach terug op dit avontuur. Ik vond het niet altijd makkelijk, ondanks het zonnige Barcelona en de mooie ervaring. En ik moet eerlijk zeggen dat ik vorige week echt overwoog om naar huis te gaan, omdat het mij allemaal iets teveel werd voor deze periode. Maar ik ben nu onwijs blij dat ik het niet heb gedaan en gewoon ben gebleven, want ik heb genoten van mijn laatste weken en ik ga genieten van mijn laatste week.

Ik wens iedereen een hele fijne vakantie en succes met de laatste loodjes van zijn/ haar stage!

Liefs,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amber

Actief sinds 18 April 2017
Verslag gelezen: 863
Totaal aantal bezoekers 3225

Voorgaande reizen:

08 Mei 2017 - 14 Juli 2017

Stage in Barcelona

Landen bezocht: