Bezoek papa, mama en broertje - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Amber Voogd - WaarBenJij.nu Bezoek papa, mama en broertje - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Amber Voogd - WaarBenJij.nu

Bezoek papa, mama en broertje

Door: Amber Voogd

Blijf op de hoogte en volg Amber

20 Juni 2017 | Spanje, Barcelona

We zitten alweer in week 7. De tijd gaat nu wel erg snel. Vooral omdat ik zo’n ontzettend leuk weekend heb gehad. Zoals ik in mijn vorige blog vertelde mocht ik afgelopen weekend mijn ouders en broertje verwelkomen. Ze vlogen zaterdagochtend al erg vroeg, dus waren dan ookal om 10 uur bij mij, we hadden dus nog de hele zaterdag voor de boeg. We zijn dan ook meteen lekker het weekend in gaan luiden met een biertje! Daarna hebben we wat gezwommen en zijn daarna bij een visrestaurant hier vlakbij gaan eten. Daarna zijn we weer lekker naar het zwembad gegaan en zijn we in de avond de stad in gegaan. Voor zaterdagavond hadden papa en mama voor mij een extra bed geboekt in het hotel waar zij sliepen afgelopen weekend. Ik mocht dus zaterdag bij mijn eigen ouders gaan logeren, haha.

Zondag zijn we een beetje vroeg opgestaan om Barcelona in te gaan. Hier hebben we wat rond gelopen en wat op het strand gelopen. Rond een uurtje of 1 hadden we afgesproken met onze buren uit Nederland, zij zijn op vakantie in Mac Nou en ze wilde heel graag langskomen. Voor hun maar een halfuurtje rijden, dus dat was ideaal. We zijn met hun lekker aan het strand wat gaan lunchen en zijn daarna weer Barcelona in gegaan.

Wat vliegt zo’n weekend dan voorbij als je het zo naar je zin hebt. Het was een emotioneel en tegelijkertijd een leuk weekend.

Maandag moest ik gewoon weer werken, maar mocht wat eerder weg van werk. Dus ben ik lekker naar hun gegaan rond een uurtje of 2 en hebben met zijn viertjes nog heerlijk ergens aan het strand wat gegeten.

Dit weekend heeft me erg goed gedaan, en ook mijn ouders en broertje. Eventjes wat afleiding na al het verdriet. Het heeft me dan ook zeker weer even een zetje gegeven al had ik gisterenavond weer moeite om afscheid van ze te nemen...

Morgen komt mijn vriend. Met hem ga ik meer de tourist uithangen, haha. Aangezien hij nog nooit in Barcelona is geweest. Dus het stadion bezoeken, Sagrada Familia bezoeken.... dat soort dingetjes. Kijk er erg naar uit om hem op te mogen gaan halen van het vliegveld.

Voor nu heel veel liefs uit Barcelona.

  • 02 Juli 2017 - 18:49

    Susanne:

    Hallo Amber, wat een naar bericht dat je opa is overleden. Alsnog gecondoleerd.
    Knap van je dat je terug bent gegaan en fijn dat je het zo naar je zin hebt in Barcelona.
    Heel veel plezier nog de komende tijd en alvast een fijne vakantie.

  • 02 Juli 2017 - 18:50

    Susanne:

    Hallo Amber, wat een naar bericht dat je opa is overleden. Alsnog gecondoleerd.
    Knap van je dat je terug bent gegaan en fijn dat je het zo naar je zin hebt in Barcelona.
    Heel veel plezier nog de komende tijd en alvast een fijne vakantie.

  • 02 Juli 2017 - 18:50

    Susanne:

    Hallo Amber, wat een naar bericht dat je opa is overleden. Alsnog gecondoleerd.
    Knap van je dat je terug bent gegaan en fijn dat je het zo naar je zin hebt in Barcelona.
    Heel veel plezier nog de komende tijd en alvast een fijne vakantie.

  • 02 Juli 2017 - 18:50

    Susanne:

    Oeps. Te ongeduldig dus nu drie keer het bericht van mij (en ik kan het niet verwijderen...).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amber

Actief sinds 18 April 2017
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 3223

Voorgaande reizen:

08 Mei 2017 - 14 Juli 2017

Stage in Barcelona

Landen bezocht: