Week 6 & aan het aftellen!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Amber Voogd - WaarBenJij.nu Week 6 & aan het aftellen!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Amber Voogd - WaarBenJij.nu

Week 6 & aan het aftellen!!

Door: Amber Voogd

Blijf op de hoogte en volg Amber

12 Juni 2017 | Spanje, Barcelona

Week 6 en ik voel me al een heel stuk beter. Mijn ouders en broertje mag ik namelijk komend weekend verwelkomen en daar kijk ik onwijs naar uit. Daarnaast komt ook mijn vriend volgende week woensdag. Die staat al te trappelen om te komen en te zien hoe hier alles is. Vorige week was erg wennen om weer terug te zijn en alles weer een beetje op te pakken, maar ook op kantoor helpen ze me hier erg bij. Daarnaast heb ik ook weer veel mogen doen, waar ik positieve reacties op heb gehad. Erg fijn als je voor het bedrijf wat kan betekenen en dat dat ook gewaardeerd wordt. Het is toch allemaal in het Engels...

In mijn vorige blog vertelde ik over een bedrijfsfilmpje die ze in alle 10 de vestigingen opnemen. Die hebben ze vorige week vrijdag opgenomen in Barcelona. Ook hier heb ik aan deel mogen nemen. Erg leuk. Nu sta ik dus op 2 bedrijfsfilmpjes van Eurecat.

Afgelopen weekend heb ik heerlijk een rustig weekendje gehad. Even weer een beetje tot mezelf komen en wennen aan de situatie. Heb dan ook heerlijk aan het zwembad gelegen. Deze week begin ik weer aan een nieuwe opdracht. Ben erg benieuwd.

Voor komend weekend zijn de plannen ook al rond. Dan gaan we lekker Barcelona in en wat lunchen aan het strand. Zondag hebben we in Barcelona afgesproken met onze buren uit Nederland. Zij zijn hier in de buurt op vakantie en wilde maar al te graag langskomen.

Ik kan gaan aftellen deze week! Heb zo lang uitgekeken naar komend weekend. Is voor iedereen denk ik wel even goed. Lekker in een andere omgeving met zijn viertjes.

In mijn volgende blog zal ik vertellen hoe het weekend was en wat we nog meer hebben gedaan.

Tot volgende week!

Veel liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amber

Actief sinds 18 April 2017
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 3222

Voorgaande reizen:

08 Mei 2017 - 14 Juli 2017

Stage in Barcelona

Landen bezocht: