Week 5 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Amber Voogd - WaarBenJij.nu Week 5 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Amber Voogd - WaarBenJij.nu

Week 5

Door: Amber Voogd

Blijf op de hoogte en volg Amber

07 Juni 2017 | Spanje, Barcelona

Ik ben even weggeweest, maar ik ben er weer.

We zijn gewoon op de helft. En wat is het een gekke, rommelige periode. Althans voor mij. Afgelopen week een hele week weer in Nederland geweest wegens het overlijden van mijn opa. En vanaf vandaag zitten we weer op kantoor in Barcelona. Maar wat heb ik het er moeilijk mee. Het is een heftige week geweest en vind het daardoor moeilijk om weer terug te zijn en alles op te pakken. Al ga ik mijn uiterste best doen om er nog wat van te maken. Want ik heb het de eerste 3 weken van de stageperiode wel gewoon erg naar mijn zin gehad.

Heb tijdens die 3 weken leuke en leerzame dingen mogen doen. Zo ben ik 2 weken geleden naar de vestiging in Mataro geweest. Een halfuurtje van het kantoor waar ik zit, in Barcelona. Hier hebben wij een filmpje opgenomen. Een bedrijfsfilmpje. Dit doen ze in alle 10 de vestigingen. En ik mocht toen dus mee naar Mataro om daar het filmpje mee op te nemen. Dat was erg gaaf. Ondanks dat ik er niks van kon verstaan, ging het erg goed. Er werd een filmpje gemaakt van de vergadering. Hier mocht ik aan deelnemen. Net doen alsof je erg druk bezig bent, haha. Was erg leuk! Ben benieuwd hoe het filmpje is geworden.

Nu zitten we zowat alweer op de helft en staan mij deze week weer nieuwe opdrachten te wachten. Misschien maar goed ook, wat afleiding.

Over een kleine 2 weken mag ik mijn ouders verwelkomen, wat ik erg fijn vind. Vooral nu in deze situatie. Al was het een erg grote verrassing dat zij langs komen. Ik wist namelijk niet dat zij langs zouden komen. Het moest dan ook eigenlijk een verrassing blijven totdat ze daadwerkelijk er zouden zijn, maar ze hebben er hun mond niet over kunnen houden. Door het vele verdriet van de afgelopen week en de moeite die ik had om terug te gaan, hebben ze het toch maar verteld. Wat ik overigens erg fijn vind. Geeft me toch enigszins voor nu een extra zetje. Daarnaast vind ik het natuurlijk erg leuk dat ik aan ze kan laten zien waar ik precies werk, hoe mijn werkplek eruit ziet en wie mijn collega’s zijn.

Voor nu gaan we er het beste van proberen te maken!

Veel liefs uit Barcelona

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amber

Actief sinds 18 April 2017
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 3231

Voorgaande reizen:

08 Mei 2017 - 14 Juli 2017

Stage in Barcelona

Landen bezocht: